Informatii corecte, credibile si comparabile. Indicatori de performanta, presa scrisa si online.
BATI - este o organizatie necomerciala a industriei de media si publicitate ce are
ca membri edituri de presa scrisa si online, agentii si clienti de publicitate.
Obiectivul BATI este sprijinirea industriei de media si publicitate prin stabilirea unor metode si standarde
comune privind modul de masurare al indicatorilor de performanta ai produselor media.
BATI pune la dispozitia pietii de media si publicitate:
Editorilor de Print & Online |
BATI contribuie la succesul editorilor, asigurindu-le clientilor de publicitate informatiile de care acestia au nevoie pentru evaluarea produselor media. Datele oferite de BATI ajuta pe cei care cumpara spatiu publicitar in a lua decizii de media mai bine documentate. | |
Agentiilor de Publicitate |
Informatiile BATI permit agentiilor o analiza critica pentru alegerea mai multor produse media pentru piete tinta deja definite, cu plusul sigurantei ca datele pe care se bazeaza in procesul de alocare al bugetelor nu sunt manipulate. | |
Clientilor de Publicitate |
BATI este la dispozitia clientilor de publicitate, asigurindu-i ca investitiile media pe care le fac sunt sigure, furnizindu-le date care stau la baza deciziilor de a alege unul sau altul din suporturile publicitare care au importanta in mixul lor de media. | |
Pietii de Media & Publicitate |
Ca orice decizie de afaceri, decizia de a investi in industria de publicitate este bazata pe informatii. Pentru ca aceste investitii sa fie eficiente, este nevoie de informatii corecte si complete. Investitiile in publicitate vor creste daca produsele media pot dovedi si cuantifica interesul consumatorilor fata de acestea. |