• office@bati.md

  

  

  

  


BIROUL DE AUDIT AL TIRAJELOR SI INTERNETULUI

Informatii corecte, credibile si comparabile. Indicatori de performanta, presa scrisa si online.


  • Acasa
  • »
  • Masurare Audienta Site-uri

STUDIUL DE MASURARE A TRAFICULUI SI AUDIENTEI PE INTERNET (SMTAI)



AICI puteti descarca datele in format tabel excel (perioada 2014 - 2017).
CINE REALIZEAZA STUDIUL?

Agentia de cercetare Gemius, originara din Polonia si care momentan opereaza in peste 30 de tari (in Europa si Orientul Mijlociu). Gemius realizeaza masurarea audientei online in Moldova din februarie 2012. Compania a fost desemnata furnizor oficial al masurarii audientei online de catre Asociatia BATI.


CINE PARTICIPA IN STUDIU?

Cele mai populare site-uri in Moldova (pe aceste site-uri navigheaza zilnic 84% din internautii din RM cu varsta 15+)

Importante agentii:

CUM SE LIVREAZA REZULTATELE STUDIULUI?

Livrarea rezultatelor de trafic se realizeaza prin trafic.md, care ofera acces in timp real la toate rezultatele de trafic colectate de sistemul de masurare, pentru toate site-urile masurate. Sunt disponibile toate metricile de trafic, cu exceptia rezultatelor referitoare la audienta.


Clasamente tehnice – ranking.md, rezultate care ajuta in mod special administratorii paginilor web (a companiilor si editorilor web) sa adapteze site-urile la noi trenduri ale pietii.


Accesarea rezultatelor de audienta (socio-demografice) se realizeaza prin intermediul gemiusExplorer, o aplicatie specializata pentru vizualizarea datelor de audienta, realizarea si evaluarea planurilor de media (targetare).

CARE SUNT CELE MAI IMPORTANTE LIVRABILE PENTRU ABONATI?

Pentru fiecare site separat cat si agregat pe editori (ce detin mai multe site-uri in studiu), profilul vizitatorilor site-ului:

  • - Varsta
  • - Sex
  • - Tipurile de computer folosite
  • - Dispozitivele folosite pentru a accesa internetul
  • - Experienta in utilizarea internetului
  • - Frecventa de utilizare a internetului
  • - Marimea gospodariei
  • - Copii sub 15 ani si intervalele de varsta
  • - Limba principala in comunicarea cu familia
  • - Educatie
  • - Ocupatia principala
  • - Venitul net personal
  • - Venitul net al gospodariei
  • - Responsabilitatea pentru cumparaturi in familie
  • - Frecventa cumparaturilor online
  • - Tipuri de informatii cautate pe internet
  • - Servicii accesate pe internet
  • - Regiunea/Oras/Sat
  • - Preferinte de consum: intentii de cumparare produse, intentii de cumparare servicii


Metrici media specifici calculati pentru perioade cu rezolutie minima de 1 zi si rezolutie maxima de 1 luna:

  • - Afinitatea site-urilor in raport cu Target group-ul
  • - Audience composition-ul site-urilor in raport cu Target Group-ul
  • - Page View composition-ul site-urilor in raport cu Target group-ul
  • - Time composition-ul site-urilor in raport cu Target group-ul
  • - Valori medii ale compozitiei audientei, afisarilor de pagina si timpului petrecut
  • - Share de Audience, Page View, Time
  • - Duplicarea audientei intre 2 sau mai multe site-uri sau grupuri de site-uri

CARE ESTE PERIODICITATEA ACTUALIZARII DATELOR DE AUDIENTA?

Datele de audienta se livreaza cu periodicitate trimestriala (4 "valuri" de masurare pe an).

CARE ESTE PROCEDURA DE PARTICIPARE?

  • - Compania (editor web sau agentie) adera la Asociatia BATI
  • - Compania semneaza un contract de participare la SMTAI
  • - In cazul Editorilor Web, compania primeste scripturile de monitorizare ce se insereaza in website-ul monitorizat conform specificatiilor tehnice.

Regulamentul dupa care este realizat SMTAI poate fi consultat aici: Regulament Tehnic SMTAI. Descriere Categorii site-uri.

PUBLICITATE // PRETURI DE LISTA

  • 999.MD
  • STIRI.MD
  • POINT.MD
  • PROTV.MD
  • PERFECTE.MD
  • NOI.MD
  • MOLDOVENII.MD
  • UNIMEDIA.MD
  • AGORA.MD
  • EA.MD
  • ZDG.MD
  • DIEZ.MD
  • IVI.RU
  • RTR.MD
  • MEGOGO.NET
  • MAIL.RU
  • ODNODLASSNIKI.MD
  • ANTICORUPTIE.MD
  • KP.MD
  • NEWSMAKER.MD
  • MAKLER.MD

office@bati.md